about-3 back-contact back-deep eitaa کانال روبیکاخبرگزاری سایبربان
مطالب پربازدید
هوش
1403/08/29 - 07:56- هوش مصنوعي

هوش مصنوعی و دانش‌آموزان؛ تحولی که باید برای آن آماده شد

آموزش و پرورش، به خصوص مدارس به عنوان مهم‌ترین بستر تربیت نسل آینده، نقش کلیدی در آماده‌سازی دانش‌آموزان برای ورود به دنیای هوش مصنوعی دارد. اکنون هوش مصنوعی برای دانش‌آموزان یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است.

ساخت
1403/09/24 - 08:40- آسیا

ساخت پیچیده‌ترین سلاح سایبری زیرساختی جهان توسط ایران

کارشناسان ادعا کردند که بدافزار مرتبط با ایران زیرساخت‌های حیاتی ایالات متحده و رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

راه‌اندازی
1403/09/28 - 07:37- آسیا

راه‌اندازی اولین کامپیوتر کوانتومی ساخت رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی از راه‌اندازی اولین کامپیوتر کوانتومی ساخت خود با استفاده از فناوری پیشرفته ابررسانا خبر داد.

چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌ المللی بازی‌ های رایانه‌ ای با نگاهی ویژه به موضوع “توانبخشی شناختی و بازی‌ های رایانه‌ ای” با همکاری و مشارکت دانشگاه‌ های اصفهان و کاشان، دوم اسفند ماه امسال گشایش می‌ یابد.

به گزارش کارگروه بین الملل سایبربان؛ با هدف کمک به رشد و توسعه دانش و فناوری‌ های مرتبط با بازی‌ های رایانه‌ ای و انتقال آخرین تجارب و دستاوردهای پژوهشی، هنری و صنعتی، چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌ المللی بازی‌ های رایانه‌ ای فرصت‌ ها و چالش‌ ها با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌ های شناختی در کاشان برگزار می‌ شود.

 چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌ المللی بازی‌ های رایانه‌ ای با نگاهی ویژه به موضوع “توانبخشی شناختی و بازی‌ های رایانه‌ ای” با همکاری و مشارکت دانشگاه‌ های اصفهان و کاشان، دوم اسفند ماه امسال در دانشگاه کاشان گشایش می‌ یابد.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌ های شناختی به همراه هفده مرکز و نهاد فرهنگی، آموزشی، تحقیقاتی و فنی در برپایی این دوره از کنفرانس ملی و بین‌ المللی بازی‌ های رایانه‌ ای مشارکت دارند.

این کنفرانس حوزه‌ های روانشناسی، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، حقوق، اقتصاد، مدیریت، علوم اجتماعی، هنر، پزشکی و آموزش را در برمی‌ گیرد و کاربردهای آموزشی، درمانی، تبلیغاتی، فرهنگ‌ سازی، تحلیل روانشناختی درمان و ارتقای سلامت روانی، جامعه شناختی و فرهنگی، مدل‌ سازی احساس و هیجان، فناوری‌ های مطرح در تولید و توسعه، تحلیل زیبایی شناختی و هنری، فرآیند توسعه و مدل کسب و کار، هوش محاسباتی در بازی‌ ها و سایر محورهای فنی، هنری و علوم انسانی مرتبط با بازی‌ های رایانه‌ ای از مباحث و موضوعات این کنفرانس است.

در چهارمین دوره کنفرانس ملی و دومین دوره کنفرانس بین‌ المللی بازی‌ های رایانه‌ ای شماری از محققان و دانش‌ پژوهان داخلی و تعدادی از متخصصان از چندین کشور شرکت دارند.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی ریاست جمهوری، ایده برگزاری کنفرانس «بازی‌ های رایانه‌ ای؛ فرصت‌ ها و چالش‌ ها» برای حمایت و راهنمایی پژوهشگران حوزه‌ های مختلف از سه سال گذشته در دانشگاه اصفهان مطرح و پایه‌ ریزی شد.

تازه ترین ها
همکاری
1403/10/24 - 08:32- امنیت زیرساخت

همکاری ترند میکرو و اینتل برای مقابله با تهدیدات سایبری

شرکت ترند میکرو از همکاری جدید خود با اینتل خبر داد. این همکاری به‌منظور کمک به مشتریان سازمانی مشترک طراحی شده تا سیستم‌های حیاتی خود را در برابر تهدیدات مخفیانه مانند بدافزارهای بدون فایل و باج‌افزارهای پیشرفته محافظت کنند.

حمله
1403/10/24 - 08:19- جرم سایبری

حمله سایبری به دانشگاه آیندهوون؛ توقف آموزش در قلب صنعت تراشه

دانشگاه هلندی تحت حمایت هولدینگ ای اس ام ال که در جنگ تراشه آمریکا-چین موثر است، پس از حمله سایبری کلاس‌ها را متوقف کرد.

حمله
1403/10/24 - 07:44- جرم سایبری

حمله مجدد هکرهای روسی به زیرساخت‌های ایتالیا

پس از بازدید زلنسکی از ایتالیا، هکرهای طرفدار روسیه موسوم به «NONAME057» دوباره ایتالیا را هدف قرار دادند.