نقض کمیسیون انتخابات فدرال ایالات متحده توسط هکرهای چینی
موسسه خبری سایبربان: زمانی که دولت ایالات متحده در ماه اکتبر تعطیل بود، تمامی کارمندان کمیسیون انتخابات فدرال (FEC) در مرخصی به سر میبردند. بنا به گزارشی هکرهای چینی این فرصت را غنیمت شمرده و سیستمهای کامپیوتری این سازمان را نقض کردند.
با توجه به مرکز یکپارچگی اطلاعات عمومی، مدت کوتاهی پس از این حمله یک حسابرس مستقل هشدار داد که سیستم های FEC به حملات سایبری بسیار آسیب پذیری مبتلا شده اند. با این حال، FEC در مورد این ، ادعا میکند که سیستم هایش امن بودند.
سه تن از مقامات دولتی این مرکز رخ دادن این هک را تایید کردند. با این حال، معلوم نیست چرا هکرها سیستمهای این سازمان را برای دستیابی به اطلاعات مورد نظرشان مورد حمله قرار داده اند .وزارت امنیت داخلی تحقیقات خود را در این ارتباط آغاز کرده است.
شایان ذکر است که آژانس FEC مسئول تنظیم تامین مالی انتخابات فدرال است./