زنگ خطر حمله سایبری به زیرساخت های امریکا
به گزارش کارگروه بین الملل سایبربان؛ دن کوتز (Dan Coats)، مدیر اطلاعات ملی آمریکا، اعلام کرد که حملات سایبری مخرب بر روی زیرساختهای ایالاتمتحده پس از حادثه 11 سپتامبر افزایشیافته و اکنون به خط قرمز رسیده است.
کوتز خطاب به متخصصان و کارشناسان گفت:
امروز زیرساختهای دیجیتالی در کشور تحت حملات قرار دارند. هرروز عوامل خارجی و مهاجمانی از کشورهای روسیه، چین، ایران و کره شمالی به زیرساختهای دیجیتالی ما نفوذ کرده و حملاتی مخرب علیه اهداف در ایالاتمتحده ترتیب میدهند.
وی سیگنالهای هشدار اطلاعاتی را با موارد پیش از حادثه 11 سپتامبر 2001 در نیویورک و واشنگتن مقایسه کرد و افزود:
بدون هیچ شکی روسیه تهاجمیترین عامل مخرب است. آنها تمام تلاششان را برای تضعیف دموکراسی در کشور ما انجام میدهند.