حمله سایبری به شرکت آلمانی نوردِکس
به گزارش کارگروه حملات سایبری سایبریان؛ شرکت آلمانی «Nordex»، همراه با شرکتهای تابعه خود، توسعه دهندگان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان سیستمهای برق بادی، تحت یک حادثه امنیت سایبری قرار گرفت و سیستمهای فناوری اطلاعات خود را در مکانها و واحدهای تجاری مختلف تعطیل کرد تا این مشکل را مهار کند.
این شرکت آلمانی اعلام کرد که این نقض سایبری در مراحل اولیه شناسایی شده و ممکن است مشتریان، کارمندان و سایر ذینفعان از خاموش شدن سیستمهای فناوری اطلاعات متأثر شوند.