about-3 back-contact back-deep eitaa کانال روبیکاخبرگزاری سایبربان
مطالب پربازدید
بازار
1405/02/02 - 13:10- بررسی تخصصی

بازار سیاه فیلترشکن در زمان قطع اینترنت؛ از قیمت‌های میلیونی تا موج گسترده کلاهبرداری

مقاله ای از کارشناس سایبری مهیار خدادادی پیرامون مسئله فیلتر شکن ها در زمان قطعی اینترنت بین المللی

در
1405/02/01 - 15:13- ایران

در غم از دست دادن پدر امت به سوگ نشسته ایم

در غم از دست دادن پدر امت به سوگ نشسته ایم

بیش
1405/04/01 - 16:36- آسیب پذیری

بیش از ۴ هزار روتر دی‌لینک به بات‌نت AryStinger آلوده شدند

پژوهشگران امنیتی از شناسایی بات‌نت جدیدی با نام AryStinger خبر داده‌اند که با سوءاستفاده از آسیب‌پذیری‌های قدیمی، بیش از ۴ هزار روتر فرسوده دی‌لینک را آلوده کرده است.

صرافی بایننس در تلاش است تا اقدامات سخت‌گیرانه‌تری را در قبال کاربران آمریکایی خود اتخاذ کند.

به گزارش کارگروه فناوری اطلاعات سایبربان ؛ در راستای رویکرد جدید بایننس، کاربران آمریکایی ایمیلی را دریافت کرده‌اند که به آن‌ها مهلتی ۱۴ روزه برای برداشت سرمایه‌های خود از این پلتفرم می‌دهد.
به گزارش «Theblock»، پیش‌ازاین نیز در رسانه‌ها عنوان شده بود که صرافی بایننس شهروندان ایالات‌متحده را بر اساس آدرس آی‌پی آن‌ها ردیابی و شناسایی می‌کند و برای آن‌ها اخطاری ۹۰ روزه ارسال می‌کند تا سرمایه‌های خود را از این صرافی برداشت کنند.
اکنون، بایننس در حال ارسال ایمیل به کاربرانی است که خود را به‌عنوان آمریکایی معرفی کرده‌اند. اما این بار اخطاری ۱۴ روزه به این دسته از کاربران برای برداشت سرمایه‌هایشان ارسال می‌کند.
ایمیلی که توسط تیم پشتیبانی مشتری بایننس برای این کاربران ارسال می‌شود، به شرح زیر است:
ازآنجایی‌که ما کنترل‌های دوره‌ای خود را به‌صورت مستمر انجام می‌دهیم، متوجه شدیم شما خود را به‌عنوان یک آمریکایی معرفی کرده‌اید و در حال تلاش برای دسترسی به بایننس هستید. لطفاً توجه داشته باشید که طبق شرایط استفاده بایننس، ما نمی‌توانیم به آمریکایی‌ها خدمات ارائه دهیم. لطفاً در بایننس آمریکا (Binance US) که جزو شرکت‌های تابعه ما به‌حساب می‌آید، ثبت‌نام کنید.
در ادامه این ایمیل آمده است:

شما ۱۴روز فرصت دارید تا تمام موقعیت‌های فعال حسابتان را ببندید و وجوه خود را برداشت کنید. در غیر این صورت‌حساب کاربری‌تان مسدود خواهد شد. پس از مسدود شدن حسابتان باید تیکت خدمات مشتریان را به ما ارسال کنید تا بتوانیم به شما کمک کنیم.

خبر ارسال چنین ایمیل‌هایی با مهلت ۱۴ روزه برداشت از حساب پیش‌ازاین در رسانه‌ها مطرح‌شده بود.
اقدامات اخیر نشان می‌دهد که بایننس تلاش‌هایش برای جلوگیری از دسترسی ساکنان آمریکا به پلتفرم خود را تشدید کرده است. بایننس سال گذشته اعلام کرد که از ماه سپتامبر (شهریور) خدمات‌رسانی به ساکنان آمریکا را متوقف می‌کند. اما این صرافی تاکنون عملاً اجازه دسترسی کاربران آمریکایی به پلتفرم خود را می‌داد.
همان‌طور که اخیراً رسانه‌ها گزارش داده بودند یک فرد ساکن آمریکا فقط باید بر روی گزینه «من آمریکایی نیستم» کلیک می‌کرد تا یک حساب در صرافی بایننس ایجاد کند.
سخنگوی بایننس پس از انتشار این خبر در رسانه‌ها به این موضوع واکنش نشان داد:

ما انطباق با مقررات را در بایننس جدی می‌گیریم و همیشه در تلاش هستیم تا با استانداردهای محلی، منطقه‌ای و جهانی همسو باشیم. به‌عنوان بخشی از تلاش‌هایمان، به‌طور مداوم بر روی همه کاربران خود بررسی‌های دوره‌ای انجام می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که هیچ‌کس شرایط و قوانین استفاده بایننس را نقض نمی‌کند.

او افزود:

ما همچنین فرآیندهایی را در نظر گرفتیم تا بتوانیم فعالیت کاربرانی را که با دلایل منطقی مشخص‌شده است آمریکایی هستند یا شرایط استفاده ما را نقض می‌کنند، مسدود کنیم. این اقدامات کنترلی معمولی است که ما پیش‌ازاین نیز انجام می‌دادیم و موضوع جدیدی نیست. با ارسال ایمیل به کاربران آن‌ها را مطلع می‌کنیم که شناسایی‌شده‌اند. هر کاربری که این ایمیل را دریافت کند ۱۴ روز فرصت دارد وجوه خود را قبل از شروع محدودیت‌ها به‌طور کامل برداشت کند.

تازه ترین ها
بیش
1405/04/01 - 16:36- آسیب پذیری

بیش از ۴ هزار روتر دی‌لینک به بات‌نت AryStinger آلوده شدند

پژوهشگران امنیتی از شناسایی بات‌نت جدیدی با نام AryStinger خبر داده‌اند که با سوءاستفاده از آسیب‌پذیری‌های قدیمی، بیش از ۴ هزار روتر فرسوده دی‌لینک را آلوده کرده است.

در
1405/02/01 - 15:13- ایران

در غم از دست دادن پدر امت به سوگ نشسته ایم

در غم از دست دادن پدر امت به سوگ نشسته ایم

اذعان
1405/01/23 - 16:31- ایران

اذعان رسانه غربی به موفقیت ایران در جنگ رسانه‌ای برابر آمریکا

رسانه های غربی اعتراف کردند ایران در جنگ رسانه ای با استفاده از هوش مصنوعی دست برتر را دارد